Ważne!!! Grant „PPGR” – informacja dla osób, które zgłosiły się do projektu
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z§ 5 ust. 9 Regulaminu konkursu „Granty PGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”, prawdziwość oświadczeń i danych zawartych we Wniosku o przyznanie Grantu może zostać zweryfikowana w trakcie weryfikacji warunków formalnych i oceny, jak również przed i po zawarciu Umowy o powierzenie Grantu.
Zgodnie z otrzymaną informacją z Centrum Projektów Polska Cyfrowa, złożone oświadczenia podlegające weryfikacji zgodnie z § 4 ust. 14 Regulaminu konkursu, uznaje się za prawidłowo potwierdzone przez wnioskujących w przypadku udokumentowania ich następującymi dokumentami: zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych. Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.
W związku z powyższym informujemy, że istnieje możliwość dobrowolnego uzupełnienia złożonego oświadczenia o następujące dokumenty:
- kserokopia dokumentów potwierdzających pokrewieństwo w linii prostej (ucznia z przodkiem pracującym w PGR) np. kserokopia aktu urodzenia, małżeństwa itp.
-Zaświadczenia ze szkoły, w której uczy się dziecko, że uczeń nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy. Zaświadczenia nie muszą przedstawiać rodzice/opiekunowie uczniów i pełnoletni uczniowie gminnych jednostek oświatowych.
Dokumenty należy złożyć z pismem przewodnim (wzory w załączeniu), umożliwiającym pracownikom urzędu powiązanie ich z właściwym oświadczeniem.
Na uzupełnienia oświadczeń będziemy czekać do dnia 8 grudnia 2021 r. do godziny 15:30.
W przypadku braku dostarczenia wymienionych dokumentów we wskazanym terminie złożone oświadczenie będzie odrzucone jako niespełniające wymagań formalnych, w związku z czym uczeń nie będzie miał możliwości otrzymania sprzętu komputerowego.
Ponadto informujemy, że powyższe wezwanie do złożenia dokumentacji nie jest zależne od Gminy Pniewy, która nie jest odpowiedzialna za wprowadzane zmiany w regulaminie konkursu.
Jednocześnie przypominamy, iż złożenie dokumentów niezgodnych z prawdą będzie skutkowało zwrotem otrzymanego wsparcia.
Więcej informacji można uzyskać u Pani Mileny Łuczak oraz Wiktorii Baranek pod numerem telefonu 61 2938649.