Urząd Miiejski Pniewy
Powróć do: SPRAWY URZĘDOWE

ZGŁASZANIE AWARII I PROBLEMÓW

Telefony kontaktowe w celu zgłoszenia poszczególnych problemów w zakresie:

- dostawy wody, prądu, gazu, 

- odbioru odpadów komunalnych,

- sprawności oświetlenia ulicznego,

- stanu technicznego i przejezdności dróg gminnych,

- bezdomnych, poszkodowanych lub padłych zwierząt.

 

 

WODA I KANALIZACJA

PPK

Awarie w dostawie wody oraz urządzeń i przyłączy wodnych i kanalizacyjnych należy zgłaszać do Pniewskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego na telefon stacjonarny 61 29 10 320 (czynne całą dobę).

 

PRĄD

Enea

Za prawidłowe działanie sieci energetycznej i dostawy prądu do gospodarstw domowych na terenie gminy odpowiada regionalny dostawca ENEA Operator z Szamotuł: www.operator.enea.pl

Wszelkie problemy związane z brakiem prądu czy awariami zasilania należy zgłaszać do :

- pogotowia energetycznego na nr telefonu 991.

 

GAZ

PSG

Polska Spółka Gazownictwa - PSG Gazownia Nowy Tomyśl

Infolinia tel. 22 444 3333 (czynna od poniedziałku do piątku od 7:00 do 18:00)

Veolia

Veolia Energia Poznań S.A.

Infolinia tel. +48 801 57 57 57

Wszelkie problemy związane z dostawą gazu czy szczelnością instalacji należy zgłaszać do :

- pogotowia gazowego na nr telefonu 800 909 909.

 

ODPADY KOMUNALNE

EKO Pniewy

Problemy i pytania dotyczące gospodarowania odpadami komunalnymi należy zgłaszać do Urzędu Miejskiego Pniewy, do pracownika odpowiedzialnego za utrzymanie czystości i porządku w gminie.

Kontakt: Marta Widło tel. 61 29 38 627 (w godzinach pracy urzędu: pon. 8:00-16:00, wt.-czw. 7:30-15:30, pt. 7:00-15:00)

e-mail: marta.widlo@pniewy.wlkp.pl

 

OŚWIETLENIE ULICZNE

Oświetlenie uliczne

Awarie oświetlenia ulicznego, jeśli nie są spowodowane tymczasowym wyłączeniem prądu (np. na całej ulicy, w okolicy), a dotyczą pojedynczych opraw lub ciągów oświetlenia należy zgłaszać pracownikowi Urzędu Miejskiego Pniewy.

Pracownik urzędu przekazuje zgłoszenie firmie, która zgodnie z umową ma obowiązek dokonać naprawy, w przypadku awarii:

- w linii kablowej - do 7 dni roboczych, 

- w linii napowietrznej – do 4 dni roboczych, 

- przepalonych źródeł światła (wymiana) – do 10 dni roboczych.

Informujemy, że linia oświetlenia ulicznego nie jest stale monitorowana więc w szczególności niezwłocznie przekazana informacja od mieszkańców umożliwi sprawne zgłoszenie awarii i jej naprawę w wyżej określonym terminie.

UWAGA! Regionalny dostawca prądu, czyli spółka ENEA, nie przyjmuje zgłoszeń o awariach oświetlenia ulicznego od mieszkańców. Zgłoszenie odpowiedniej firmie może dokonać tylko pracownik urzędu.

Kontakt: Michał Smorawski tel. 61 29 38 615 (w godzinach pracy urzędu: pon. 8:00-16:00, wt.-czw. 7:30-15:30, pt. 7:00-15:00)

e-mail: michal.smorawski@pniewy.wlkp.pl

 

DROGI GMINNE

Drogi gminne

Problemy dotyczące przejezdności dróg gminnych, uszkodzeń nawierzchni  drogowych oraz uszkodzeń lub braków oznaczeń drogowych należy zgłaszać do Urzędu Miejskiego Pniewy, do pracownika odpowiedzialnego za koordynację utrzymania i stanu technicznego dróg gminnych.

Kontakt: Justyna Graja tel. 61 29 38 613 (w godzinach pracy urzędu: pon. 8:00-16:00, wt.-czw. 7:30-15:30, pt. 7:00-15:00)

e-mail: justyna.graja@pniewy.wlkp.pl

 

BEZDOMNE, POSZKODOWANE LUB PADŁE ZWIERZĘTA

Zwierzęta

Przyjmowaniem zgłoszeń w tym zakresie zajmuje się pracownik Urzędu Miejskiego Pniewy.

Kontakt: Adam Graja tel. 61 29 38 614 (w godzinach pracy urzędu: pon. 8:00-16:00, wt.-czw. 7:30-15:30, pt. 7:00-15:00)

e-mail: adam.graja@pniewy.wlkp.pl