KONKURS OFERT NA WYNAJĘCIE TERENU PODCZAS DNI PNIEW 2025
Dni Pniew 2025 odbędą się w dniach 13-15 czerwca w Parku Miejskim przy ul. św. Ducha w Pniewach. Zapraszamy do współpracy osoby i firmy chętne do zorganizowania strefy gastronomicznej i rozrywkowej.
Gmina Pniewy oferuje do wynajęcia teren o powierzchni 2 500 m2 . Minimalna cena netto wynosi 12 200,00 zł (brutto 15 006,00 zł). Dla najemcy będzie przeznaczone zaplecze sanitarne: wydzielona toaleta przenośna, punkt poboru wody pitnej (ciepła woda) oraz miejsce do wylewania tzw. brudnej wody w budynku Sali sportowej Zespołu Szkół w Pniewach (ul. św. Ducha 10a, Pniewy).
Organizator strefy gastronomicznej i rozrywkowej zobowiązany będzie do:
- rozmieszczenia, zorganizowania oraz ulokowania na wyznaczonym terenie zróżnicowanych stanowisk gastronomicznych (minimalnie 12 foodtrucków, stoiska z potrawami grillowymi, napojami alkoholowymi i bezalkoholowymi, stanowiska z innymi produktami spożywczymi, stoliki z miejscami siedzącymi do konsumpcji z zapewnieniem widoku na scenę główną imprezy), oraz rozrywkowych (maksymalnie 2 dmuchane place zabaw, trampoliny, małe karuzele, ścianka wspinaczkowa itp.),
- odpłatnego lub nieodpłatnego udostępnienia (minimum 20% stanowisk gastronomicznych i 20% powierzchni przeznaczonej na rozrywkę) podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą na terenie Gminy Pniewy, chętnym do współpracy (w formie umowy najmu z określeniem stawki ustalonej między stronami umowy),
- posiadanie stosownych zezwoleń i pełnego ubezpieczenia,
- zapewnienie samowystarczalności energii elektrycznej (istnieje możliwość podłączenia do energii za dodatkową opłatą),
- zabezpieczenie urządzeń i stoisk w godzinach nocnych (ochrona fizyczna),
- utrzymywania czystości najmowanego terenu oraz zorganizowanie wywozu śmieci, odpadów i nieczystości we własnym zakresie i na własny koszt,
- posprzątanie zajmowanego terenu po zakończeniu imprezy.
Oferta powinna zawierać:
- imię i nazwisko/nazwa firmy, dane do kontaktu (telefon, mail),
- propozycję kwoty czynszu,
- informacje o posiadanym przez zgłaszającego doświadczeniu w organizacji podobnej działalności w okresie ostatnich 3 lat,
- projekt zagospodarowania najmowanego obszaru ze wskazaniem obszarów przeznaczonych dla stanowisk gastronomicznych i rozrywkowych,
- liczba foodtrucków wraz z propozycją menu oraz cen,
- wykaz stoisk grillowych wraz z propozycją menu oraz cen,
- wykaz innych stoisk gastronomicznych wraz z propozycją menu oraz cen,
- liczba tzw. zestawów bawarskich i parasoli,
- liczba punktów rozrywki wraz z wykazem poszczególnych atrakcji z proponowanymi cenami (nazwa z opisem i zdjęciem),
- inne propozycje stanowisk handlowych,
- oświadczenie o gotowości podnajęcia lub bezpłatnego udostępnienia terenu podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą na terenie Gminy Pniewy, chętnym do współpracy,
- oświadczenie o chęci korzystania z energii elektrycznej za dodatkową opłatą,
- zgoda na udostępnienie nazwy podmiotu, w przypadku wyboru oferty oraz danych kontaktowych,
- inne formy zaangażowania firmy w wydarzenie Dni Pniew.
Złożone oferty zostaną przeanalizowane pod kątem spełnienia wymogów i obowiązków organizatora wskazanych w ogłoszeniu. Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z następującymi kryteriami:
1) kwota czynszu wyższa niż minimalna – za każde 500,00 zł netto powyżej kwoty minimalnej dodatkowy 1 pkt;
2) doświadczenie – maksymalnie 5 pkt;
3) projekt zagospodarowania terenu z podziałem wyznaczonych stref – maksymalnie 5 pkt;
4) ilość punktów gastronomicznych – maksymalnie 3 pkt (kryterium oceny: różnorodność potraw);
5) ilość punktów rozrywki – maksymalnie 3 pkt (kryterium oceny: różnorodność oferty);
6) liczba tzw. zestawów bawarskich i parasoli – maksymalnie 3 pkt.
Gmina zastrzega sobie prawo do organizacji własnego stoiska i partnerów organizacyjnych wydarzenia, o charakterze informacyjno-promocyjnym, charytatywnym, itp.
Informujemy, że istnieją ograniczenia we wjeździe dużymi pojazdami na wskazany teren.
Zgłoszenia należy składać do 23 kwietnia 2025 r. do godziny 12:00 (liczy się data wpływu). Zgłoszenia można składać:
- osobiście w Urzędzie Miejskim w Pniewach przy ul. Dworcowej 37,
- wysyłając pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, z dopiskiem „Najem gruntu Dni Pniew 2025”,
- wysyłając mailowo na adres urzad@pniewy.wlkp.pl.
Wstępny program godzinowy wydarzenia:
- piątek (13 czerwca) godz. 18:00 – 2:00 (występ grup tanecznych, koncert zespołu CUDA WIANKI oraz LANBERRY z zespołem, House Night impreza klubowa),
- sobota (14 czerwca) godz. 15:00 – 2:00 (występy artystyczne, pokaz iluzji Hatman Show, koncert Pniewskiej Orkiestry Dętej, kabaret ZDOLNI i SKROMNI, koncert PATRYCJI MARKOWSKIEJ z zespołem, impreza taneczna),
- niedziela (15 czerwca) godz. 15:00 – 18:00 piknik rodzinny.
Więcej informacji dot. programu wydarzenia oraz artystów udziela Biblioteka Publiczna MiG Centrum Kultury Pniewy, ul. Wolności 6, 62-045 Pniewy, tel. 61 10 28 766.